Tiesitkö että voit lisätä toisen kirjastokortin omaan tiliisi?

Omaan tiliisi voit liittää myös muita kirjastokortteja, esimerkiksi lapsen tai muun perheenjäsenen kortin. Voit liittää toisen kortin oman tilisi Kirjastokortit-välilehdellä. Kirjastokortille voi antaa nimen sen tunnistamisen helpottamiseksi. Kortin liittämistä varten tarvitset sekä oman että liitettävän kortin asiakastunnuksen ja pin-koodin.

Tämän toiminnon avulla pääset tarkastelemaan ja muokkaamaan liitetyn kortin tietoja. Voit myös tehdä varauksia ja uusia lainoja kortti kerrallaan. Valittuna oleva kirjastokortti näkyy kaikilla niillä sivuilla, joilla on mahdollisuus tehdä korttiin liittyviä toimintoja, esimerkiksi varausta tehdessä.

Muistathan, että kortin omistaja on vastuussa kaikesta kortilla lainatusta aineistosta sekä asiakastunnuksen ja salasanan käytöstä.