Kiimingin kirjasto muuttaa ABC:lle

Kiimingin Syke-talossa alkaa 1. marraskuuta peruskorjausremontti, joka kestää ainakin vuoden. Kiimingin kirjasto muuttaa remontin ajaksi Kiimingin ABC:lle väistötiloihin.

Kirjasto on avoinna  nykyisellä paikallaan syyskuun loppuun normaalisti. Kirjasto on suljettu muuton ajan 1.–31. lokakuuta. Tuona aikana asiakkaiden varaukset ovat noudettavissa Kiimingin Oulu10:n asiointipisteestä (Lempiniementie 2). Palautuksia ei oteta vastaan Oulu10:ssä.  Aineistoa voi palauttaa lokakuussa muihin kirjastoihin. Kiimingin kirjastosta lainatun aineiston laina-aikoja on jatkettu  3.12. saakka.

Kirjasto on tarkoitus avata ABC:n tiloissa (Kauppareitti 2) 1. marraskuuta, mikäli väistötilat ovat valmiina siihen mennessä.  Kirjasto on avoinna ABC:llä arkisin kello 9–19 ja lauantaisin kello 9–15.