Uutta OUTI-verkkokirjastossa huhtikuussa

Huhtikuun vinkkilistoilta löytyy kirjallisuutta, musiikkia ja elokuvia. Vinkkilistat on ripoteltu Kirjallisuus-sivulle, Musiikki-sivulle, Lasten kirjastoon ja uudelle Lukuopas-sivulle.

Iin, Oulun tai Raahen kirjastojen lukuoppaisiin voi ottaa yhteyttä nyt myös OUTI-verkkokirjastosta löytyvällä lomakkeella. Voit tilata kirjalistan sähköpostiisi. Oulussa ja Iissä saat halutessasi kirjapaketin valitsemaasi kirjastoon. Oulussa voit myös tavata Lukuoppaan henkilökohtaisesti kirjastossa. Lukuopaspyyntöihin vastataan viiden arkipäivän kuluessa.

Pohjoinen lukuhaaste laajeni ensimmäisellä lisähaasteella, jossa luetaan yhdeksän dekkaria. Haastekohdat ja Dekkarihaasteen oma bingolomake löytyvät Pohjoisen lukuhaasteen sivulta.