Vaalan kirjastoa remontoidaan

Remontti tehdään osissa. Remontoitavana olevat osastot ovat pois käytöstä, ja aineisto ei ole lainattavissa. Lasten- ja nuortenosastojen remontti tehdään toukokuun aikana. Osa lasten- ja nuortenaineistosta on siirretty henkilökunnan työtilojen vieressä olevaan huoneeseen, josta niitä voi lainata.

Aikuisten osaston remontti tehdään kesäkuussa. Osasto on remontin aikana kokonaan suljettu eikä aineistoa voi lainata. Muiden Outi-kirjastojen aineisto on varattavissa ja noudettavissa normaaliin tapaan. Laina-aika kaikella aineistolla on 1.10.2019 saakka.

Lainaustoimiston ja työtilojen remontti aloitetaan elokuun loppupuolella ja se jatkuu syyskuun ajan. Kirjasto on työtilojen remontin aikana kokonaan suljettu.