Koko kansa lukee 16.3.–13.4.2020

Viihdy e-kirjojen lumossa koko kampanjan ajan! Kampanja-aikaa on jatkettu 13.4. saakka.

Koko kansa lukee -kampanjan ajan jokainen kirjastokortin omistaja voi vapaasti viihtyä kolmen e-kirjan parissa, jotka ovat Hanna-Riikka Kuisman Finlandia-ehdokkuuden saanut Kerrostalo (Like), ruotsinkielinen Karin Erlandssonin huippujännäri Missdåd (Schildts & Söderströms) sekä Topelius-palkittu, Briitta Hepo-ojan nuortenkirja Suomea lohikäärmeille (Otava).

Kirjoja voi lukea helposti Ellibs- tai Biblio-verkkopalvelussa, tai Ellibs- tai Biblio-sovelluksella , jotka ovat ladattavissa oman puhelimen sovelluskaupasta. Tarvitset kirjastokorttisi ja pin-koodin kirjautumista varten. Laina-ajoistakaan ei tarvitse huolehtia, sillä kirjat palautuvat automaattisesti laina-ajan päätyttyä.

Kampanjakirjat löytyvät 16. maaliskuuta alkaen osoitteesta ekirjasto.kirjastot.fi, joka on yleisten kirjastojen yhteinen e-kirjasto. E-kirjastosta löytyy myös muuta luettavaa, katseltavaa ja kuunneltavaa.

Kampanjan mahdollistaa kirjastojen ja kustantajien yhteistyö.

Koko kansa lukee -banneri