Muutoksia etäkäytettävän eMagzin lehtivalikoimaan

Vielä ehdit lukea kesäkuun loppuun saakka Helsingin Sanomia ja Maaseudun Tulevaisuutta etäkäytettävässä eMagzissa vaikka mökillä tai rannalla. Poikkeusaikana etäkäytettävän eMagzin lehtivalikoimassa olleet Helsingin Sanomat ja Maaseudun Tulevaisuus poistuvat palvelusta kesäkuun lopussa.

Etäkäytettävästä eMagzista löydät jatkossakin laajan valikoiman kotimaisia aikakauslehtiä digitaalisina näköislehtinä. Palveluun voit kirjautua kirjaston ulkopuolella kirjastokorttisi numerolla ja PIN-koodilla.

Helsingin Sanomat ja Maaseudun Tulevaisuus sekä paljon muita sanomalehtiä on käytettävissä kirjaston asiakaskoneilla kirjautumatta ja myös kirjaston langattomassa verkossa omalla laitteella ePress-palvelussa.

ePress- ja eMagz-palveluiden lehtivalikoimat löytyvät OUTI-verkkokirjastosta.