Kaikki kirjastot kiinni ti 23.11., laaja käyttökatko kirjaston palveluissa ja verkkokirjastossa 22.11. klo 20 – 24.11. klo 12

OUTI-kirjastojen palveluissa on laaja käyttökatko, joka alkaa maanantai-iltana 22.11. klo 20 ja päättyy keskiviikkona 24.11.2021.

Kaikki kirjastot, myös omatoimikirjastot, menevät kiinni maanantaina 22.11. klo 20 mennessä. Omatoimikirjastoihin kirjautuminen ei ole käytettävissä katkon aikana.

Kaikki kirjastot ovat kiinni tiistaina 23.11. Kirjastot ovat jälleen auki keskiviikkona 24.11. klo 12 mennessä.

Kaikki kirjaston palvelut verkossa ovat kiinni katkon ajan. Käyttökatko johtuu kirjastojärjestelmän palvelimen huollosta.

Eräpäivämuistutuksia tai muita automaattisia viestejä ei lähetetä. Uusi tai palauta lainasi ennen käyttökatkoa.

OUTI-verkkokirjaston saatavuustiedot ja omiin tietoihin kirjautuminen, kuten lainojen uusiminen ja varausten tekeminen, ovat pois käytöstä katkon ajan.

eKirjaston palvelut ovat myös kokonaan pois käytöstä.

Varmista käyttökatkon yksityiskohdat omasta kirjastostasi.