OUTI-kirjastot jälleen auki

Päivitys 8.6.:

Kirjastot avautuivat versiopäivityksen jälkeen, ja myös OUTI-verkkokirjastoon ja e-aineistopalveluihin voi jälleen kirjautua.

Kaikki OUTI-kirjastojen toimipisteet ovat suljettuna tiistaina 7.6. kirjastojärjestelmän versiopäivityksen vuoksi. Omatoimikäyttö ei ole mahdollista. Kirjastot avataan keskiviikkona 8.6. klo 12.

OUTI-kirjastoihin kuuluvat Hailuodon, Iin, Kempeleen, Kuusamon, Limingan, Lumijoen, Muhoksen, Oulun, Pudasjärven, Pyhäjoen, Raahen, Siikajoen, Taivalkosken, Tyrnävän, Utajärven ja Vaalan kunnan- ja kaupunginkirjastot.

Kirjautumista vaativat verkkopalvelut ja pääsy e-aineistoihin Pohjoisen eKirjastossa suljetaan päivityksen ajaksi 6.6. klo 21 alkaen. Kokoelmaa voi selata OUTI-verkkokirjastossa, mutta saatavuustiedot eivät ole nähtävillä.  OUTI-verkkokirjastoon ei voi kirjautua, eli omia tietoja, lainoja ja varauksia ei voi tutkia. Lainojen eräpäivät ja varausten viimeiset noutopäivät siirretään kiinnioloajan yli.

Voit tarkistaa kirjastojen aukioloajat OUTI-verkkokirjastosta tai kirjastojen omilta kotisivuilta.