Oulun kaupun­gin­kir­jastolle turval­li­semman tilan periaatteet – vastaa kyselyyn ja voita elokuvalippu

Oulun kaupunginkirjaston tiloihin ja tapahtumiin luodaan turvallisemman tilan periaatteet. Kerro kokemuksiasi ja huomioitasi kirjaston tapahtumiin osallistumisesta ja tilojen käytöstä 11.9.2022 mennessä. Vastauksesi käsitellään nimettömänä.

Vastaajien kesken arvotaan neljä (4) Finnkinon elokuvalippua. Jos haluat osallistua arvontaan, jätä yhteystietosi kyselyn lopussa.

Turvallisemman tilan periaatteiden tavoitteena on lisätä keskustelua, madaltaa osallistumisen kynnystä ja edistää moninaisuuden arvostamista.

Turvallisempi tila on kannustava, uhkaamaton ympäristö, jossa kaikki osallistujat voivat tuntea olonsa mukavaksi, ilmaista itseään ja jakaa kokemuksia pelkäämättä syrjintää tai kostoa. Turvallisempi tila käsittää sekä fyysiset kirjaston tilat, rakennukset, ympäristön ja esteettömyyden että sosiaalisen turvallisuuden, joka mahdollistaa vuorovaikutuksen ja olemisen osana vertaisryhmää.

Turvallisemman tilan periaatteet -asiakaskyselyyn tästä linkistä