OUTI-kirjastojen järjestelmäpäivitys sulkee kirjastot ti 16.5.

OUTI-kirjastojen kirjastojärjestelmän päivityksen vuoksi kaikki kirjastot ovat kiinni eivätkä kirjastoautot aja reittejään tiistaina 16.5. Myöskään omatoimikäyttö ei ole mahdollista.

Verkkopalveluiden, kuten OUTI-verkkokirjaston ja Pohjoisen eKirjaston käyttö loppuu päivityksen ajaksi jo maanantaina 15.5. klo 22. OUTI-verkkokirjastossa voi selata kirjaston kokoelmaa, mutta saatavuustietoja ei ole käytössä. Omia asiakastietoja, lainoja ja varauksia ei näe eikä niitä voi muokata.

Päivityksen aikana kirjastojärjestelmästä ei lähetetä eräpäivämuistutuksia, varauksen noutoilmoituksia eikä muita asiakasviestejä. Voit tarkistaa lainasi ja varauksesi OUTI-verkkokirjastosta ja kirjaston asiakaspalvelusta päivityksen jälkeen.

Kirjastot avataan ja verkkopalveluita pääsee käyttämään jälleen keskiviikkona 17.5. viimeistään klo 12.

Keskiviikko 17.5. on myös helatorstain aatto, joten kirjastojen aukioloajoissa on muutoksia. Helatorstaina 18.5. kirjastoissa ei ole asiakaspalvelua. Omatoimikirjastot palvelevat aukioloaikojensa mukaan. Omatoimiaikana kirjastoon pääsee kirjastokortilla ja siihen liitetyllä PIN-koodilla.

Tarkista oman kirjastosi aukioloajat OUTI-verkkokirjastosta tai kirjastosi verkkosivuilta.