Etäkerho Vinkkiva Instagramissa

Vinkkaamon Instagram tilillä on aloittanut toimintansa etäkerho Vinkkiva! Etäkerhossa puhutaan kirjoista, mutta tehdään myös muuta kivaa kuten askarrellaan ja pidetään tietokilpailuja. Etäkerho on suunnattu kaikille aiheesta kiinnostuneille iästä riippumatta.

Harry Potter -aiheisissa Vinkkiva Instaliveissä keskiviikkoisin 28.10.–11.11. teemme oman taikajuoman, keksimme uusia tupia ja pidämme tietokilpailun. 11.11. jälkeen aiheita ovat mm. Soturikissat, sarjakuvat, manga ja anime, urheilu – lähes mitä vaan! Vinkkivaa pitävät kirjastojen työntekijät eri puolilta Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan kirjastoja.

Tervetuloa seuraamaan etäkerho Vinkkivaa keskiviikkoisin klo 15. @vinkkaamo -Instagram tililtä!