Oulun pääkirjaston musiikkiosasto muuttaa Karjasillalle

Oulun pääkirjaston musiikkiosasto muuttaa Karjasillan kirjastoon jo keväällä 2022. Musiikkiosasto on kokonaan omatoimikäytössä 24.1.–28.2., jonka jälkeen osasto suljetaan muuton vuoksi. Musiikkiosasto avataan Karjasillalla huhtikuussa. Studio on suljettu jo 1.2. alkaen. Musiikkiin liittyviä tiedonhakukysymyksiä voi kysyä kirjaston verkkosivuilta löytyvällä verkkotietopalvelulomakkeella ja sähköpostitse musiikki.kirjasto@ouka.fi. Myös kirjaston henkilökunnalta voi pyytää apua.

Konsolipelit saa lainaan vain varausten kautta. Varauksia voi tehdä OUTI-verkkokirjastossa ja paikan päällä kirjastoissa. Lainattavat soittimet siirtyvät Karjasillan kirjastoon helmikuun alussa. Sarjakuvakirjasto Sarjaston kokoelma siirtyy helmikuussa pääkirjaston 2. kerrokseen ja Oulun kaupunginkirjaston muihin toimipisteisiin.