Kaijonharjun kirjaston omatoimiajat alkavat 28.8.2023

Kaijonharjun kirjastosta tulee Oulun kuudestoista omatoimikirjasto.

Omatoimikirjastossa voi käydä myös asiakaspalveluaikojen ulkopuolella. Sisään kirjaudutaan ulko-oven vieressä olevalla kirjautumislaitteella käyttäen kirjastokorttia ja siihen liittyvää PIN-koodia. Omatoimiaikana kirjaston lainaus- ja palautusautomaatit ovat käytössä, eli kirjastossa voi palauttaa ja sieltä voi lainata kirjoja ja muuta aineistoa sekä noutaa varauksia. Asiakastietokoneet ovat käytössä, mutta tulostaminen ja kopiointi ei ole mahdollista. Myös lueskelu ja oleskelu kirjastossa on sallittua.

Kaijonharjun kirjastossa voi vierailla omatoimisesti maanantaista torstaihin klo 7–20 ja perjantaista sunnuntaihin klo 7–16, myös juhlapyhinä. Asiakaspalvelua on maanantaisin ja tiistaisin klo 12–19, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 10–17 ja perjantaisin klo 9–15.