Kempeleen pääkirjasto on suljettu 25.3.–1.4.

Kempeleen pääkirjasto on suljettu maanantaista torstaihin 25.–28.3. remontin vuoksi. Myös pääsiäinen vaikuttaa aukioloihin, se sulkee kirjaston perjantaista maanantaihin 29.3.–1.4. Kirjasto aukaisee ovensa jälleen ti 2.4. klo 10.

Lainojen eräpäivät sekä varausten noutoajat on siirretty kiinnioloajan yli. Uusithan tai palautathan kuitenkin lainat, jotka erääntyvät ennen kiinnioloa. Palautuksia voi jättää myös palautusluukkuun, joka sijaitsee Zeppelinin pohjoispäädyssä, Shellin puoleisen ulko-oven läheisyydessä. Palautusluukku on avoinna maanantaista torstaihin 25.–28.3. Torstaina palautusluukku suljetaan noin klo 15.00. Palautusluukku on kiinni pääsiäisen ajan 29.3.–1.4. sen rajallisen koon vuoksi.

Omatoimikirjastot Tietotori ja Linnakangas ovat auki normaalisti. Tietotori on avoinna maanantaista perjantaihin klo 8–20 ja Linnakangas klo 16-20, molemmat ovat lauantaisin avoinna klo 10-15. Omatoimikirjastoissa voit lainata, palauttaa ja noutaa varauksia omatoimiaikana. Omatoimikirjastoon kirjautumiseen tarvitset voimassa olevan kirjastokortin ja PIN-koodin.

Myös muut OUTI-kirjastot palvelevat. Lähimmät OUTI-kirjastot löydät Kaakkurista, Oulunsalosta sekä Tupoksesta.

Pöytä ja nojatuoleja kirjahyllyjen keskellä.