OUTI-verkkokirjasto ja omatoimikirjastot suljettu 8.9. iltapäivästä 10.9. aamuun

OUTI-verkkokirjasto ja OUTI-kirjastojen omatoimikirjastot ovat suljettuja la 8.9. klo 16 – ma 10.9. klo 9. Kiinniolon syynä on Oulun koulukirjastojen aineiston liittäminen osaksi OUTI-kirjastojen tietokantaa.

Oulun pääkirjaston lehtisali on avoinna sunnuntaina 9.9. klo 12-16, muut osastot ovat suljettuja. Lainaaminen, varausten nouto, lainojen uusiminen ja kirjastomaksujen maksaminen ei ole mahdollista. Muut OUTI-kirjastojen toimipisteet ovat suljettuja. Lehtisalissa otetaan vastaan palautuksia, mutta ne käsitellään vasta maanantaina 10.9.

Useimpien e-aineistojen käyttö ei katkon aikana onnistu eikä kirjastojärjestelmä lähetä viestejä lähestyvistä eräpäivistä.

Kirjastot avautuvat normaalisti maanantaina 10.9. aukioloaikojensa mukaan. OUTI-verkkokirjastoa voi käyttää 10.9. klo 9 alkaen.