Tyrnävän kirjasto siirtyi omatoimiaikaan

Myös Tyrnävän kirjasto siirtyi omatoimiaikaan ja kirjastossa voi käydä myös asiakaspalveluaikojen ulkopuolella. Omatoimikäyttö on mahdollista joka päivä klo 8–21. Omatoimiaikana kirjaston kokoelma, tilat ja laitteet ovat asiakkaiden käytössä. Asiakkaat voivat lainata ja palauttaa aineistoa automaatilla. Varatun aineiston voi noutaa varaushyllystä. Tulostaminen ja kopioiminen on mahdollista vain henkilökunnan ollessa paikalla.

Kirjaston asiakaspalveluajat ovat:
ma–ke klo 12–19
to klo 9–16
pe klo 12–16
la klo 11–14

Omatoimiaikana pääset kirjastoon lukemalla kirjastokorttisi kirjautumislaitteella ja näppäilemällä siihen PIN-koodisi. Jos olet alle 16-vuotias, tarvitset omatoimikäyttöön vanhempasi luvan.

Lisätietoja Tyrnävän omatoimikirjastosta ja sen käytöstä Tyrnävän kirjaston verkkosivuilla.